דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילנה דמארי - הדרך הנכונה להשקעה בנדלן באירופה 

מאת    [ 11/12/2011 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2157 פעמים ]

קנדה, שכנתה הפחות זוהרת של ארצות הברית הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים האהודים והפופולריים ביותר להשקעות נדל"ן עבור המשקיע הישראלי. לעיתים נדמה כי המשבר הכלכלי שפגע אנושות בארצות הברית –פסח באופן יחסי על השוק הקנדי שנמצא בהתאוששות מתמדת לאחר הקיפאון הזמני. כך נוצרה לה הזדמנות פז עבור המשקיע הישראלי המבקש לגוון את תיק ההשקעות שלו ולרכוש נכס במדינה הגדולה בצפון אמריקה.

במאמר שלפניכם אילנה דמארי תעמוד איפוא על 5 טיפים שכל משקיע נדל"ן בקנדה חייב לדעת.

השקעת יחיד תושב ישראל – על פי החוק הקנדי – תושב ישראלי הרוכש נדל"ן בקנדה על מנת להשכירו חייב בתשלום מס בשיעור של 25% (המספר משתנה בהתאם למיקומו הגיאוגרפי של הנכס ולגובה ההכנסה החייבת. על כן רצוי לבדוק את שיעור המס בשנית לאחר שתקבלו החלטה היכן בקנדה להשקיע) – ככלל משולם המס מהכנסות הברוטו על הנכס אך ניתן להגיש בקשה מיוחדת שאם תתקבל – תאפשר לכם להתמסות על הכנסות הנטו בלבד. כל רוכש שבקשתו זו תיענה יהיה חייב בהגשת דו"ח מס לרשויות המיסים בקנדה.


השקעה באמצעות חברות מקומיות וזרות – השקעה בנדל"ן קנדי, אשר תיעשה באמצעות חברה המבוססת בקנדה, תהיה חייבת בתשלום מס החברות הקנדי (יכול להגיע עד ל-45%) ובנוסף לניכוי מס במקור בסך 15% על תשלומי הדיבינדים לבעלי המניות. באם חברה זרה משקיעה בקנדה היא חייבת לשלם את מס החברות הרגיל ובנוסף מס של כ-15% לישראלים על רווחי ההון אחרי הניכוי. לעיתים ניתן לקבל פטור עד סכום רווחים מסויים
חברה שרוב נכסיה הם מקרקעין בקנדה – על פי רוב מכניסה קנדה לאמנות המס עליהן היא חתומה הסעיף המאפשר לה להטיל מס מיוחד על מכירת מניות של חברות שהחלק הארי של פעילותה מורכב מנכסי מקרקעין במדינה. באם הנכם חברה מאוגדת המבקשת לבצע שורה של השקעות בקנדה – שימו לב לכך ובדקו את הנושא ותנו עליו את הדעת.


פטירתו של תושב זר שהחזיק בנכסים קנדיים– עד לאחרונה הוחל בקנדה חוק לפיו בעת פטירתו של תושב זר שהחזיק בנכסים קנדיים – רואה בכך רשות המיסים הקנדים כאילו מכר את כל נכסיו הקנדיים בשווי השוק שלהם בטרם הלך לעולמו. ביקורת רבה נשמעה על החוק הזה וטרם התברר גורלו. בבואכם להשקיע בקנדה היוועצו במומחים המתמחים בהשקעות חו"ל והעלו בפניהם גם את הסוגיה שהובאה לעיל.


הימנעו ממיסוי כפול על רווחי הון– שימו לב כי בעיקרו של דבר משקיע ישראלי שבחר להשקיע בנדל"ן קנדי לא אמור לשלם מס כפול על רווחי הון בשתי המדינות. הקפידו לבדוק את הנושא על מנת להימנע מתשלומים מיותרים.

לסיכום, כותבת אילנה דמארי  ניהול נכסי נדל"ן בשלט רחוק אינם דבר שלמה בכך – מדובר על אופרציה מסובכת ורבת משמעות ועל כן יהיה עליכם לשכור חברת ניהול שתדאג לנכס שלכם ותעביר לכם במועד הנקוב בחוזה – מדי חודש בחודשו את תשלום שכר הדירה אחרי ניכוי המיסים והוצאות הטיפול

אילנה דמארי, השקעות נדל"ן

אילנה דמארי - נדל"ן, כלכלה וייעוץ להשקעותלפרטים נוספים:
http://www.ilanadamari.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב